Odżywka do włosów z alg morskich 400ml - Faith In Nature
Odżywka naturalny połysk dla wszystkich rodzajów włosów.
Algi morskie są składnikiem wielu lekarstw obecnych w medycynie naturalnej Dalekiego Wschodu. W Europie z ich zalet coraz częściej korzysta współczesna kosmetologia, wykorzystując ich niezwykłe właściwości do produkcji naturalnych kosmetyków, w tym również bardzo efektywnych odzywek do włosów.
Odżywka z algami morskimi ma za zadanie tak wzmocnić nasze włosy, żebyśmy nie musieli obawiać się wysuszenia ich przez słońce ani przez wiatr.
Dzięki substancjom odżywczym i przeciwutleniaczom obecnym w algach morskich odżywka staje się o wiele bardziej skuteczna w przypadku wysuszonych i zniszczonych włosów, niż inne nawilżające i wzmacniające preparaty. Dostarcza ona również skórze głowy ogromnych ilości minerałów i witamin, co również sprzyja pielęgnacji.
Odżywka z algami może być stosowana również w przypadku podrażnień skóry głowy, ponieważ ma udokumentowane działanie lecznicze i przeciwzapalne.
- bez parabenów
- bez SLS
- biodegradowalne opakowanie
- bez szcztucznych barwników i substancji zapachowych
- do wszystkich rodzajów włosów
Skład:
- Aqua - Woda
- Cetearyl alcohol* - Mieszanka alkoholy cetylowego i stearylowego
- Brassica campestris seed oil* - Olej rzepakowy
- Ascophyllum nodosum powder** - Sproszkowane algi brunatne
- Citrus aurantifolia oil* - Olejek limonkowy
- Cananga odorata flower oil* - Olejek z kwiatów ylang-ylang
- Melaleuca alternifolia leaf oil* - Olejek z liści drzewa herbacianego
- Citrus limon peel oil* - Olejek ze skórki cytryny
- Helianthus annuus seed oil* - Olejek z liści drzewa herbacianego
- Cetrimonium chloride* - Chlorek cetylotrójmetyloamoniowy
- Tocopherol* - Witamina E
- Limoneneo - Limonen
- Linaloolo - Linalol
- Citralo - Cytral
* składniki pochodzenia roślinego
** składniki pochodzenia organicznego
o składniki z olejków eterycznych
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.