Czy wiesz, kto jest cichym zabójcą twojego pięknego młodego wyglądu? Promienie UV! To one przeszywają nas każdego dnia, niezależnie od tego czy mocno świeci słońce czy pada deszcz. Jesteśmy narażone na nie zawsze, dlatego jeśli chcemy jak najdłużej zachować młody wygląd, powinnyśmy zawsze się przed nimi bronić, a już szczególnie wtedy, kiedy nasz organizm w naturalny sposób zaczyna tracić włókna kolagenowe.
Najbardziej narażona na zmarszczki jest delikatna skóra wokół oczu, dlatego też już od ukończenia 25 roku życia powinnyśmy mieć na nią szczególne baczenie. Codziennością powinno stać się stosowanie dobrego, naturalnego kremu regenerującego pod oczy, takiego jak krem pod oczy 15ml Bio IQ.
Jest on stworzony na bazie unikalnej formuły łączącej wiele naturalnych składników, wyróżniających się dobroczynnym działaniem filtrującym dla UV, regenerującym oraz nawilżającym, a przy okazji pobudzającym komórki do produkcji włókien kolagenowych. W składzie tego kremu znajdziemy takie perełki jak wyciąg z bławatk
a odpowiedzialny za brak zmarszczek, ekstrakt z czarnego bzu stymulujący produkcję kwasu hialuronowego, olejek z nasion jojoby dla odżywienia.
Skład:
aqua, glycerin, centaurea cyanus flower water*, cococaprylate/caprate, c10-18 triglycerides, glyceryl stearate, dicaprylyl carbonate, cetearyl alcohol, sambucus nigra flower extract*, simmondsia chinensis seed oil*, aloe barbadensis leaf extract*, sodium hyaluronate, helianthus annuus seed oil, tocopherol, beta-sitosterol, squalene, xanthan gum, potassium palmitoyl hydrolyzed wheat protein, glyceryl undecylenate, sodium levulinate, sodium anisate, sodium benzoate, potassium sorbate, citric acid.
*składniki z upraw organicznych 99,98% wszystkich składników pochodzenia naturalnego 26,32% wszystkich składników pochodzenia z upraw organicznych naturalne i organiczne kosmetyki certyfikowane przez ecocert greenlife zgodnie ze standardami ecocert standart dostępne na stronie http://www.ecocert.com/
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.